Broneerimistingimused

BROWHOUSE KULMUSTUUDIO BRONEERIMISTINGIMUSED

MÕISTED
Teenusepakkuja – Veebilehe https://online.saloninfra.ee/kulmustuudio ja browhouse.ee broneerimissüsteemis kajastuvad töötajad/tehnikud
Klient – Füüsiline või juriidiline isik, kes kasutab veebikeskkonda või väljendab muul viisil huvi sõlmida või sõlmib Teenusepakkuja vahendusel Teenusepakkujaga teenuse osutamise lepingu
Broneering – Kliendi valitud teenus veebilehelt, kirjalikult või suusõnaliselt kokkuleppest kinnitatud aeg
Leping – Teenusepakkujale veebilehelt, e-mailis või suusõnalisest kokkuleppest kinnitatud broneering

BRONEERINGUTINGIMUSTE KEHTIVUS
Broneerimistingimused kehtivad veebilehel oleva
online broneerimissüsteemi (https://online.saloninfra.ee/kulmustuudio) teenuste broneerimisel.

TEENUSTE- JA HINNAINFO
Broneerimissüsteemis saab broneerida aja pakutavatesse iluteenustesse.
Pakutavate teenuste hinnad on märgitud teenuste juurde nii kodulehel kui ka broneerimissüsteemis.

BRONEERINGU TEGEMINE NING KINNITAMINE
Broneeringu tegemisel tuleb valida teenustenimistust soovitud teenused ning pakutavatest aegadest sobiv päev ning kellaaeg. Broneeringu vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, sisestades oma isikuandmed. Kinnitame, et hoiame Teie isikuandmete turvalisust.
Leping jõustub alates broneeringu kinnitamisest vajutades ekraanil olevale nupule “Kinnita broneering”. Saadame e-postiga kinnituse broneeringu tegemisest 48 tunni jooksul alates broneeringu tegemisest, v.a. juhul kui broneering on toimumas vähem kui 48 jooksul alates broneerimise hetkest. Meeldetuletus tuleb kliendi sisestatud e-mailile kliendi poolt valitud ajal (võimalik valida 24 tundi või 48 tundi, või ka mõlemad variandid)
Kui broneeritud ajaks ei ole kliendil võimalik kohale tulla, palume sellest teavitada esimesel võimalusel e-mailile info ät browhouse.ee
või saata SMS numbrile +372 5684 7778.

BRONEERINGU MUUTMIS- JA TÜHISTAMISPOLIITIKA
Kui mingil põhjusel soovib klient oma broneeritud aega muuta ning ümber tõsta teisele päevale ja/või kellaajale, palume sellest teavitada esimesel võimalusel saates SMS numbrile +372 5684 7778 või saata e-mail aadressile info ät browhouse.ee. Teenusepakkuja pakub välja veel vabad olevad ajad ning muudab Kliendi olemasoleva broneeritud aja sobivale kooskõlastatud päevale ning kellaajale.

Kui broneeritud ajaks ei ole kliendil võimalik kohale ilmuda ning klient soovib aja täielikult tühistada ja mitte aega ümber muuta palume sellest teavitada esimesel võimalusel e-mailile info ät browhouse.ee või saata SMS numbrile +372 5684 7778.

Kui broneering (Leping) tühistatakse kliendi poolt eelloetletud tühistamise variantidega vähem kui 24 tundi broneeritud ajast, on Teenusepakkujal õigus esitada kliendile arve 50% ulatuses broneeritud teenuse kogumaksumusest.

Kui klient ei ilmu kohale broneeritud ajal, on teenusepakkujal õigus esitada kliendile arve 50% ulatuses teenuse maksumusest.

Kui broneering (Leping) tühistatakse kolmel või enam korral järjest, on teenusepakkujal õigus küsida järgmise broneeringu kinnitamiseks ettemaks 100% ulatuses broneeritud teenuse kogumaksumusest.
Kui eelloetletud lõigu (korduvtühistamise puhul) järgmise broneeringu 100%-list ettemaksu arvel märgitud kuupäevaks teenusepakkuja kontole ei laeku, on teenusepakkujal õigus broneeringust taganeda.

BRONEERINGU OSUTAMISEST TAGANEMINE
Teenusepakkujal on õigus broneeringus kajastuva teenuse osutamisest taganeda juhul kui:

  1. Klient ei ole tasunud teenuse ettemaksuarvet maksetähtajaks
  2. Klient hilineb 15 või rohkem minutit kinnitatud broneeringu kellaajas.